Tisztelt Partnereink, Vásárlóink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy webáruházunk technikai okok miatt, határozatlan ideig zárva tart.
Megértésüket köszönjük!

A NasiDoboz webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a weboldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért. Egyet nem értés esetén a rendszer nem használható.

Tartalom

  1. Üzemeltetői adatok
  2. A tárhelyszolgáltató adatai
  3. Termékismertető
  4. Szállítási díjak
  5. A rendelés menete
  6. A rendelés feldolgozása
  1. Elállás joga
  2. Garancia
  3. Fizetési módok
  4. Panaszügyintézés helye, módja
  5. Adatvédelmi szabályzat és adatkezelési nyilatkozat
  6. Egyéb információk

1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Mikula Dalma EV
Székhely: 1192 Budapest, Álmos utca 11/3
Adószám: 67631148143
Bankszámlaszám: 10918001-00000088-37020000
Szakmai érdekképviseleti szervnek megnevezése:
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
Szerződés nyelve: magyar
Elérhetőség: E-MAIL
Telefon: +36 70 315 1463

2. Weboldalunk tárhelyszolgáltatója

Cégnév: Mucius Scaevola Kft.
Székhely: 1102 Budapest, Kőrösi Csoma Sándor sétány 12. G. ép.
Telephely: 1107 Budapest, Fogadó utca 3., I/7-8.
Adószám: 14165236-2-15
Cégjegyzékszám: Cg. 15-09-084108
Telefon: +36 1 433-2451
Web: www.mucius.hu
E-mail: E-MAIL

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Webáruházunk NasiDobozokat forgalmaz, melyek aszalt gyümölcsöket, magvakat, gluténmentes, tojás és laktózmentes termékeket, gabonából készített élelmiszeripari cikkeket tartalmaznak. Jelenleg 5 féle NasiDoboz áll rendelkezésre, melyek különböző (20 féle) nassolni valóból lettek összeállítva és kimérve, egy napra elegendő különböző kalória igényekhez. A termékek koncepciójáról és összetevőiről bővebb információt a Termékeink menüpont alatt olvashat.

NasiDobozokat elsősorban web áruházunkon keresztül értékesítünk, és postai úton juttatjuk el Önhöz. A házhozszállítás költségét a termékek mellett feltüntetve találja, illetve több termék rendelése esetén a lehetőségekről többet a Termékek – Vásárlás menete pont alatt olvashat.

Valamint részt veszünk rendezvényeken bizonyos alkalmakkal, ahol a dobozokat eredeti árukon 990 Ft értékben tudják megvásárolni.

Áraink bruttó árak, az áfát tartalmazzák.

4. Szállítás díjak belföldre

A NasiDobozok egységes 990 Ft-os áron kaphatók itt webshopunkon keresztül, melyeket ajánlott postai küldeményként juttatunk el megrendelőinknek, így a szállítás további költsége 1-4 doboz esetén további 540 Ft. Öt (5) vagy annál több NasiDoboz azonos szállítási címre történő, egyidejű rendelése esetén a szállítási költség minket terhel. A dobozok rendelési díja tehát a következő:

NasiDoboz(ok) áraSzállítási költségVégösszeg
1 NasiDoboz : 1 x 990 Ft540 Ft1.530 Ft
2 NasiDoboz : 2 x 990 Ft540 Ft2.520 Ft
3 NasiDoboz : 3 x 990 Ft540 Ft3.510 Ft
4 NasiDoboz : 4 x 990 Ft540 Ft4.500 Ft
5 NasiDoboz : 5 x 990 FtINGYENES4.950 Ft

A választható dobozainkat megtekinthetik Termékeink - Minden termék menü pont alatt!

5. Rendelés menete

Oldalunk használatához, illetve termékeink megrendeléséhez regisztráció NEM szükséges. Rendelés alkalmával az oldalon szükséges személyes adatokat megadni (név, telefonszám, e-mail cím, szállítási cím, stb.) Kérjük, pontos adatokat adjon meg a sikeres kiszállítás érdekében.

Vásárlás során a kiválasztott termék adatlapján rákattint a „Kosárba” feliratú gombra, és a megadott darabszámmal a termék bekerül a kosárba. A „Kosárba” feliratú gomb megnyomása előtt lehetősége van megadni a kiválasztott kiszerelés darabszámát. Ez alapesetben mindig egy (1). Ha ettől eltérő darabszámú dobozt szeretne rendelni a kiválasztott típusból, írja át a beviteli mezőbe a számot.

Automatikusan folytathatja a vásárlást, böngészve a termékek között, járjon el az előző bekezdésben leírtak szerint a megvásárolni kívánt termék esetében!

Vásárlás közben bármikor lehetősége van a már kosárba helyezett termékek darabszámát módosítani. A weboldalunk jobb felső sarkában található „Kosár” gomb megnyomásával kinyithatja a kosarat és listázva látja a behelyezett termékeket. Minden termék darabszámát eggyel módosíthatja a mellette levő „+” és „-”gombokkal, vagy kiszedheti a kosárból a „kuka” gombra kattintva.

A megrendelés leadásához töltse ki a „Kosár” menüpontban legalul található üres rubrikákat, majd kattintson a „Szállítási adatok rögzítése” gombra. Végezetül kattintson a „Megrendelés” gombra, mellyel rendelését elküldi nekünk, vagy folytassa tovább a termékek közti böngészést a „Vásárlás folytatása” gomb segítségével, illetve szükség esetén módosítsa rendelési adatait a „Szállítási adatok módosítása” gomb használatával.

Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet és a számlázási címet, töltsön ki minden kötelező mezőt (csillaggal jelölt) és különösen fontos, hogy olyan (lehetőség szerint mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. A megrendeléshez NEM kötelező a regisztráció, de feltétlenül szükséges a megrendelési űrlap pontos kitöltése!

Várja meg a tranzakció létrejöttét, amiről a megadott e-mail címen tájékoztatjuk.

A rendelés véglegesítéséhez a végösszeg banki utalása szükséges. Ennek konkrét lépéseiről szintén ebben az e-mailben fogjuk tájékoztatni.

Ha rendelésével kapcsolatban további kérése/kérdése van, keressen minket az E-MAIL címen a megjegyzés rovatban feltüntetett e-mail címéről!

6. A rendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8-tól 16 óráig, de legkésőbb 48 órán belül történik.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

A megrendelő e-mailt kap, melyben nyugtázzuk megrendelését és tájékoztatjuk az átutalásos fizetés menetéről. A csomagot az utalás elindítása után 2 napon belül ajánlott küldeményként postára adjuk, Budapest területén belül pedig 3-5 munkanapon belül futárok segítségével szállítjuk.

Budapest területén kívül a kiszállítás a Magyar Posta segítségével történik, így a kiszállítás ideje régiónként eltérhet. Amennyiben a csomag 14 munkanapon belül nem érkezik meg, igény esetén visszautaljuk a termék árát, vagy új terméket küldünk, választástól függően. 1 db doboz levél súlyban van, így azt ajánlott levélként tudjuk feladni, több db dobozt azonban csak csomagként a postán lehet felvenni, amit szintén ajánlottan küldünk. Ennek szállítási ideje esetenként több időt vehet igénybe.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli.

7. Elállás joga

A megrendelő az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Ilyen elállás esetén a terméket az eredeti csomagolásában, sértetlen állapotban postai úton, az Ön költségén kell visszaküldeni nekünk a 1192 Budapest, Álmos utca 11/3 címre. A termékek visszajuttatásával kapcsolatban felmerült költségeket a megrendelő viseli.

Vásárlástól való elállás esetén a termék vételárát legkésőbb az elállás közlését és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük az Ön által az elállás közlésekor megadott bankszámlaszámra utalással. A termék visszaszállítási költségei, valamint a csomagolás vagy a termék sérüléséből adódó költségek a megrendelőt terhelik. A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a megrendelőt terheli. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó nyilatkozatot.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 45/2014-es kormányrendelet szabályai, előírásai szerint vagyunk kötelesek eljárni. Erről részletesen itt olvashat: http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

8. Garancia

Amennyiben a dobozok sérülten, lejártan, hibásan érkeznek meg átvételkor, és erről kinyitáskori fotóbizonyíték készül, új dobozt küldünk térítésmentesen. Ha a doboz nem érkezik meg a megrendelőhöz 14 munkanapon belül, visszatérítjük a doboz árát, vagy igény szerint újraküldjük a dobozt.

9. Fizetési mód

A fizetés banki átutalással, előre utalással történik a visszaigazoló e-mailben foglalt tájékoztatás szerint. Utánvétel NINCS. Addig nem kezdjük meg a kiküldést, amíg nem érkezett be a megkezdett tranzakcióról az értesítés bankunktól.

10. Panaszügyintézés helye, módja

E-mailen: E-MAIL
Ügyfélfogadás: péntek 15:00-18:00, 1192 Budapest, Álmos utca 11/3

11. Adatvédelmi szabályzat és adatkezelési nyilatkozat

A www.nasidoboz.hu weboldal üzemeltetője: Mikula Dalma EV
Székhely: 1192 Budapest, Álmos utca 11/3
Adószám: 67631148143

Szolgáltatásainak üzemeltetése során kiemelt figyelmet fordít felhasználói személyes adatainak védelmére. A személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

Adatkezelési alapelvek

11.1. Az Üzemeltető adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

11.2. Az Üzemeltető oldalainak megtekintéséhez személyes adatok megadása nem szükséges. Egyes szolgáltatások igénybevételéhez azonban szükség lehet személyes adatok megadására. Üzemeltető a tudomására jutott adatokat harmadik fél számára a törvényben és az ÁSZF-ben meghatározott eseteken kívül nem adja ki.

11.3. Az Üzemeltető személyes adatot csak az érintett felhatalmazása alapján kezel. Cselekvőképtelen és korlátozottan cselekvőképes kiskorú személy nyilatkozatához a törvényes képviselőjének hozzájárulása szükséges, kivéve azon szolgáltatásrészeket, ahol a nyilatkozat a mindennapi életben tömegesen előforduló regisztrációt céloz, és különösebb megfontolást nem igényel. A 16. életévét betöltött kiskorú érintett hozzájárulását tartalmazó jognyilatkozatának érvényességéhez törvényes képviselőjének beleegyezése vagy utólagos jóváhagyása nem szükséges.

11.4. Az Üzemeltető személyes adatot csak a célhoz kötöttség elve figyelembevételével kezel. Csak meghatározott célból, valamely jog gyakorlása, illetve kötelezettség teljesítése céljából kezel személyes adatokat. Kizárólag olyan esetben végez adatkezelést, amikor az az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas, és akkor is kizárólag a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig. A személyes adatok felvétele és kezelése törvényes. Üzemeltető a kezelt adatok pontosságára, teljességére és időszerűségére különös figyelmet szentel. A személyes adatokat oly módon tárolja, hogy az érintetteket csak a tárolás céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.

11.4.1 Adatkezelési célok

Üzemeltető a Felhasználó alábbiakban meghatározott adatait kezelheti az Elektronikus Hírközlési törvény 154.§-a alapján:

11.4.1.1. A Megrendelőt azonosító személyes adatok

Üzemeltető az általa nyújtott szolgáltatásokra irányuló szerződés létrehozatala, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából Megrendelő alábbi, azonosításhoz szükséges személyes adatait kezelheti:

  1. a megrendelő neve, lakóhelye, tartózkodási helye;
  2. nem természetes személy megrendelő esetén cégjegyzékszáma vagy más nyilvántartási száma, valamint bankszámlaszáma;
  3. ha a megrendelő és a számlafizető személye egymástól eltér, abban az esetben a számlafizető a)-b)pontban meghatározott adatai;
  4. ha az egyéni megrendelő életkora miatt korlátozottan cselekvőképes, a természetes személy megrendelő törvényes képviselőjének a)-b)pontban meghatározott adatai.
11.4.1.2. Üzemeltető a szolgáltatási díjak számlázása érdekében a Megrendelő alábbi személyes adatait kezeli:
  1. neve;
  2. számlázási címe;
  3. pénzintézeten keresztül fizetés esetén a Megrendelő bankszámlaszáma;
  4. a Megrendelőnek nyújtott kedvezmények;
  5. a Szolgáltatás megkezdésének, igénybevételének időpontja
  6. a Szolgáltatás igénybevételének időtartama.
11.4.1.3. A Megrendelő kifejezett hozzájárulása, vagy kérése alapján Üzemeltető jogosult a Megrendelő más személyes adatainak a rögzítésére, amelyek megkönnyíthetik a vele való kapcsolattartást, illetőleg Üzemeltető szolgáltatásainak igénybevételét (pl. telefonszám, e-mail cím).
11.4.2 Az adatkezelés módja

A Megrendelő a megrendeléshez kapcsolódó formanyomtatványon/űrlapon nyilatkozik adatainak kezeléséről. A szolgáltatási szerződés megkötésekor a Megrendelőt kifejezetten és egyértelműen tájékoztatni kell:

  1. arról, hogy az Üzemeltető mely személyes adatait kezeli
  2. arról, hogy a kezelt adatok mely esetekben, mely szolgáltatóknak, szerveknek adhatók át
  3. milyen jogorvoslati lehetősége van a Megrendelőnek;
  4. az adatkezelés és feldolgozás helyéről.

Ha a felek között szerződés születik, a Megrendelő adatai az általános szabályok szerinti ideig kezelhetők az Üzemeltető által. Amennyiben az Üzemeltető a szerződéskötést megtagadja, a Megrendelő adatait nyilvántartásából törli, kivéve, amennyiben az másképpen nyilatkozott. A Megrendelő adatai csak akkor használhatók közvetlen üzletszerzés, tudományos, közvélemény- vagy piackutatás céljára, ha ahhoz a Megrendelő előzetesen kifejezetten hozzájárult.

11.4.3. Az adatok szolgáltató általi tárolásának időtartama
11.4.3.1. A 11.4.1.1 a)-c) pont szerinti adatokat az Üzemeltető a szerződés megszűnéséig illetve azt követő 3 évig kezeli.

Az Üzemeltető az alábbiakban meghatározott adatokat 3 évig kezeli:

  1. a szolgáltatás típusa;
  2. díjfizetéssel és díjtartozással összefüggő adatok;
  3. tartozás hátrahagyása esetén a szerződés felmondásának eseményei.
11.4.3.2. A Megrendelő hozzájárulása alapján kezelt adatok a hozzájárulás módosításáig, illetőleg visszavonásáig kezelhetők. Az adatkezelés időtartamának lejártával a Megrendelő személyes adatait az Üzemeltető az érintettel történő beazonosítást a továbbiakban lehetetlenné tevő módon törölni köteles.
11.4.4. A megrendelői adatok továbbításának esetei

Az Üzemeltető által kezelt személyes adatok akkor továbbíthatók, valamint a különböző adatkezelések akkor kapcsolhatók össze, ha az érintett ahhoz hozzájárult, vagy törvény azt megengedi, és ha az adatkezelés feltételei minden egyes személyes adatra nézve teljesülnek.

11.4.4.1. A Megrendelő hozzájárulásától függő adattovábbítás

Üzemeltető

  1. saját üzletszerzési céljából, ügynököknek, értékesítőknek, illetőleg
  2. tudományos, közvélemény-vagy piackutatás, céljából csak a Megrendelő beleegyezésével adhatja tovább a Megrendelő általa kezelt adatait. A Megrendelő e hozzájárulását bármikor, feltétel nélkül módosíthatja, vagy visszavonhatja.
11.4.4.2. A Megrendelő hozzájárulásától független adattovábbítás

Az Üzemeltető által kezelt adatok átadhatók

  1. a Domain Regisztrációs Szabályzat előírásainak megfelelően;
  2. azoknak, akik az Üzemeltető megbízása alapján a számlázást, a követelések kezelését, illetőleg az ügyfél-tájékoztatást végzik;
  3. a jogviták rendezésére jogszabály alapján jogosult szervek részére.

A jogszabályi kötelezettségnél fogva az Üzemeltető átadhatja a megrendelői adatokat:

  1. a nemzetbiztonság,
  2. a honvédelem és a közbiztonság védelme,
  3. a közvádas bűncselekmények, valamint
  4. az Elektronikus Hírközlési rendszer jogosulatlan, vagy jogsértő felhasználásának üldözése, bennfentes kereskedelem, piacbefolyásolás, engedély nélküli szolgáltatás végzése ügyében, kivizsgálás céljából az arra hatáskörrel rendelkező nemzetbiztonsági szerveknek, nyomozó hatóságoknak, valamint a bíróságnak, PSZÁF-nek, valamint a bírósági végrehajtásról szóló törvény előírásai szerint a végrehajtónak; A megrendelői adatokat a fentiek szerint átvevőket az Üzemeltetővel azonos titoktartási és adatvédelmi kötelezettség terheli.

11.5. Az Üzemeltető korlátozás nélkül használható, az összes szolgáltatására vonatkozó általános és egységes személyazonosító jelet nem használ. Az egyes adatkezeléseit csak akkor kapcsolja össze, ha ahhoz az érintett előzetesen, kifejezetten hozzájárult.

11.6. Amennyiben valamely hatóság jogszabályi felhatalmazás alapján megkeresi az Üzemeltetőt, a hatóság részére személyes adatot csak olyan körben és mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges, és amilyen adatkérésre a megkereső hatóságot törvény felhatalmazza.

11.7. Az Üzemeltető a személyes adatok kezeléséhez a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott informatikai eszközöket úgy választja meg és üzemelteti, hogy a kezelt adat:

  1. az arra feljogosítottak számára hozzáférhető (rendelkezésre állás);
  2. hitelessége és hitelesítése biztosított (adatkezelés hitelessége);
  3. változatlansága igazolható (adatintegritás);
  4. a jogosulatlan hozzáférés ellen védett (adat bizalmassága) legyen.

11.8. Az Üzemeltető olyan műszaki, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatkezelés biztonságának védelméről, amely az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt.

11.9. Az Üzemeltető az adatkezelés során megőrzi

  1. a titkosságot: megvédi az információt, hogy csak az férhessen hozzá, aki erre jogosult;
  2. a sértetlenséget: megvédi az információnak és a feldolgozás módszerének a pontosságát és teljességét;
  3. a rendelkezésre állást: gondoskodik arról, hogy amikor a jogosult használónak szüksége van rá, hozzá tudjon férni a kívánt információhoz, és rendelkezésre álljanak az ezzel kapcsolatos eszközök.

11.10. Az Üzemeltető informatikai rendszere védett a számítógéppel támogatott csalás, kémkedés, a számítógépvírusok és a számítógépes betörések ellen. Jogérvényesítési és jogorvoslati lehetőségek

11.11. Az érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve - a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével - törlését.

11.12. Az érintett kérelmére az Üzemeltető, mint adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt, illetőleg az általa megbízott feldolgozó által feldolgozott adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban adja meg a tájékoztatást.

11.13. Az Üzemeltető a személyes adatot törli, ha kezelése jogellenes, az érintett kéri, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy az adatvédelmi biztos elrendelte. A helyesbítésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítést mellőzi, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.

11.14. Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha

  1. a személyes adatok kezelése (továbbítása) kizárólag az adatkezelő vagy az adatátvevő jogának vagy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény rendelte el;
  2. a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik;
  3. a tiltakozás jogának gyakorlását egyébként törvény lehetővé teszi.

11.15. Az Üzemeltető - az adatkezelés egyidejű felfüggesztésével - a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, és annak eredményéről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. Amennyiben a tiltakozás indokolt, az adatkezelő az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, illetőleg az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében. Amennyiben az érintett az adatkezelőnek a meghozott döntésével nem ért egyet, az ellen - annak közlésétől számított 30 napon belül - bírósághoz fordulhat.

11.16. Az Üzemeltető az érintett adatát nem törölheti, ha az adatkezelést törvény rendelte el. Az adat azonban nem továbbítható az adatátvevő részére, ha az adatkezelő egyetértett a tiltakozással, illetőleg a bíróság a tiltakozás jogosságát megállapította. Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el. A per elbírálása a megyei bíróság, a fővárosban a Fővárosi Törvényszék hatáskörébe tartozik. A per - az érintett választása szerint - az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti megyei bíróság előtt is megindítható.

11.17. Az Üzemeltető az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy a technikai adatvédelem követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt megtéríti. Az adatkezelő mentesül a felelősség alól, ha a kárt az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő. Nem téríti meg a kárt annyiban, amennyiben az a károsult szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.

11.18. Amennyiben az Üzemeltető személyes adatok kezelésével kapcsolatos politikájával kapcsolatosan további kérdése van, kérem, keresse fel megadott elérhetőségein.

Az Üzemeltető adatkezelési nyilvántartási száma:

NAIH-81517/2014. (webáruház),
NAIH-81518/2014. (hírlevél)


11.19. Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságánál lehet élni:

Székhely: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: 06-1- 391-1400
Telefax: 06-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap: http://naih.hu

12. Egyéb információk

Felhívjuk figyelmét, hogy az oldalainkon feltüntetett termékekkel kapcsolatban leírt információk csupán a tájékoztatás célját szolgálják, nem vonatkoznak bárminemű betegség kezelésére vagy gyógyítására illetve a fogyasztással kapcsolatos hatások és azok következményeinek pontos leírására. Ha egészségügyi problémája van, haladéktalanul forduljon orvoshoz vagy más egészségügyi szakemberhez!

Dobozaink csomagolása mogyorót is felhasználó üzemben történik. Fulladás veszélye miatt 3 éven aluli gyermekeknek a termék fogyasztása nem ajánlott! A terméket tárolni a csomagoláson szereplő ideig, száraz, hűvös helyen kell!

Termékeink megrendelésével tudomásul veszi és elfogadja a fent leírtakat.

Frissítve: 2016. szeptember 5. (1. kiadás)